مشاوره رایگان: 09155133748

تجهیزات استخر در مشهد

تجهیزات استخر در مشهد

تجهیزات استخر در مشهد

5/5 - (1 امتیاز)


تجهیزات استخر در مشهد را از دست اول بازار خریداری کنید. راه اندازی استخر و یا تعمیر آن نیازمند تجهیزاتی از قبیل فیلتر شنی؛ مبدل حرارتی، تجهیزات حرارتی و… دارد.

فروش این تجهیزات در بازار با قیمت های مختلف در برندهای مختلف در حال فروش می باشد. مجموعه ممارت با بیش از 15 سال سابقه در زمینه راه اندازی و ساخت انواع استخر هم اکنون تجهیزات مختلف استخر را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی به فروش می رساند.

در صورت تمایل به مشاوره و خرید تجهیزات استخر در مشهد می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید در صورت تمایل خرید خود را نهایی کنید.

کارشناس اجرایی:

05135020100

مدیر فروش:

09363283001

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که استخرها چگونه می‌توانند همزمان منبعی از آرامش و هیجان باشند؟

در پشت هر قطره آبی که روی پوستتان می‌نشیند دنیایی از تکنولوژی، دقت و مراقبت نهفته است. اگر در فکر یک محیط ارامش بخش در مشهد هستید، خرید تجهیزات استخر در مشهد و ساخت یک فضای دلنشین برای خود و خانواده، راه حلی عالی است که نه تنها ضامن سلامتی و ایمنی شما است بلکه به تجربه‌ای لذت‌بخش از شنا کمک می‌کند.

تجهیزات استخر در مشهد

در این مقاله ما شما را به یک سفر می‌بریم تا نه تنها با انواع تجهیزات استخر آشنا شوید، بلکه بیاموزید چگونه در مشهد، شهری با امکانات فراوان، این تجهیزات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

از فیلترها و پمپ‌های پیشرفته گرفته تا سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و از تجهیزات ایمنی گرفته تا لوازم جانبی که هر استخری را می تواند فول امکانات کند و هر چیزی که برای خرید تجهیزات استخر در مشهد باید بدانید در این مقاله پوشش داده شده‌است.

تجهیزات مورد نیاز استخر در مشهد

تجهیزات مورد نیاز استخر-ممارت

خرید تجهیزات استخر در مشهد در صورتی که بتوانید از دست اول بازار خرید کنید بسیار به صرفه تر و ارزان تر تمام می شود.

تجهیزات مورد نیاز استخر به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند:

فیلترها و پمپ ها

فیلتر و پمپ استخر-ممارت

یکی از تجهیزات مورد نیاز استخرها فیلترها و پمپ ها هستند. فیلترها و پمپ ها نقش حیاتی در حفظ آبی پاکیزه و شفاف ایفا می کنند.

پمپ استخر، آب را به حرکت در می آورد و از طریق فیلترها عبور می دهد تا ذرات ریز و مواد زائد را از آب جدا کند. انتخاب فیلتر و پمپ مناسب، بستگی به حجم و نوع استفاده از استخر دارد.

سیستم های گرمایش و سرمایش

سیستم گرمایش و سرمایش استخر-ممارت

برای استفاده از استخر در همه فصول، تنظیم دمای آب ضروری است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی این امکان را فراهم می آورند تا دمای آب در شرایط ایده آل حفظ شود و تضمین کننده راحتی شناگران در هر زمان از سال باشد.

لوازم ایمنی استخر

لوازم ایمنی استخر در مشهد-ممارت

ایمنی در ساخت استخر از اهمیت بالایی برخوردار است. تجهیزات ایمنی شامل شناورها، طناب های ایمنی، نردبان ها و گاهی اوقات صندلی های نجات برای استخرهای عمومی ضروری هستند.

این وسایل به شناگران کمک می کنند تا در صورت نیاز به کمک بتوانند خود را در آب نگه دارند یا از استخر خارج شوند.

تجهیزات تمیزکاری استخر

تجهیزات تمیز کاری استخر در مشهد-ممارت

حفظ بهداشت استخر کلیدی ترین جزء برای ارائه یک محیط شنای سالم است. تجهیزات تمیزکاری شامل شبکه ها، مکنده های زمینی و دیواری، برس ها برای تمیز کردن کف و دیواره های استخر است.

استفاده منظم از این وسایل، اطمینان از آبی سالم و عاری از میکروب و جلبک را تضمین می کند.

معرفی بهترین مرکز تجهیزات استخر در مشهد

بهترین مرکز فروش تجهیزات استخر در مشهد-ممارت

مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران، مرکز تجاری مهمی برای خرید تجهیزات استخر محسوب می شود.

از تجهیزات ابتدایی مانند پمپ ها و فیلترها گرفته تا موارد پیشرفته تر مانند سیستم های گرمایشی و سرمایشی و انواع لوازم ایمنی و تمیزکاری همه و همه در این شهر قابل تهیه هستند.

انتخاب فروشنده مناسب برای تجهیزات استخر

انتخاب فروشنده مناسب برای تجهیزات استخر-ممارت

ممارت با کارشناسان مجرب، اعتبار و سابقه مجرب، محصولاتی با گارانتی مناسب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابل توجه، مناسب ترین انتخابی است که در دسترس افرادی است که قصد خرید تجهیزات استخر را دارند.

بسیاری از مهندسین اجرایی در مشهد و دیگر شهرهای ایران به دلیل رقابتی بودن قیمت ها، تجهیزات خود را از ممارت تهیه می کنند که عامل سبب رضایت مهندسین اجرایی و کارفرماها نیز شده است.

مقایسه قیمت و کیفیت تجهیزات استخر در ممارت

مقایسه قیمت و کیفیت تجهیزات استخر در ممارت

توصیه می شود قبل از خرید، قیمت ها و کیفیت محصولات مختلف را مقایسه کنید تا از کیفیت ابزار و لوازم ممارت اطمینان حاصل کنید.

ممارت همواره ادعا دارد بهترین برندهای موجود را با قیمت رقابتی به دست مشتریان خود می رساند فقط کافی است یکبار تماس بگیرید تا لیست قیمت تجهیزات استخر را دریافت کنید.

همچنین مشاوره با متخصصین شرکت ممارت و یا استفاده از تجربیات دیگر خریداران می تواند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کند.

خرید تجهیزات استخر در مشهد از فروشگاه ممارت، نه تنها به دلیل تنوع و گستردگی بلکه به خاطر دسترسی به مشاوره های تخصصی و خدمات پس از فروش ارزشمند است.

این امکانات به شما کمک می کنند تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید و تجهیزاتی که خریداری می کنید، بیشترین بهره وری را برای استخر شما به ارمغان بیاورند.

انواع تجهیزات استخر در مشهد

انواع تجهیزات استخر در مشهد-ممارت

انتخاب تجهیزات استخر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کیفیت و عملکرد طولانی مدت استخر به آن بستگی دارد.

در مشهد می توان انواع گوناگونی از تجهیزات استخر را یافت که از نظر کیفیت، کاربرد و قیمت متفاوت هستند. در اینجا به برخی از دسته بندی های اصلی برای خرید تجهیزات استخر در مشهد می پردازیم:

تجهیزات تصفیه آب: شامل فیلترها، پمپ ها و سیستم های تصفیه که نقش اساسی در حفظ کیفیت آب استخر دارند.

انواع مختلفی از فیلترها مانند فیلتر شنی، کارتریجی و دیاتومه موجود است که هر کدام ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارند.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی: برای تنظیم دمای آب استخر در فصول مختلف استفاده از این تجهیزات ضروری است.

انواع سیستم های گرمایشی شامل گرمایش خورشیدی، پمپ های حرارتی و گرمکن های گازی هستند.

لوازم جانبی استخر: شامل نردبان ها، دوش های حاشیه استخر، روشنایی زیر آب و سایر تجهیزات ایمنی می شود که زیبایی و امنیت استخر را افزایش می دهند.

تجهیزات تمیزکاری و نگهداری: از جمله مکنده های کف، شبکه های برگ گیر، برس ها و ربات های تمیزکننده که نگهداری روزانه استخر را آسان تر می کنند.

قیمت تجهیزات استخر در مشهد

قیمت تجهیزات استخر در مشهد-ممارت

قیمت تجهیزات استخر در مشهد به فاکتور هایی مثل برند، کیفیت، تکنولوژی به کار رفته در تجهیزات و حجم خرید بستگی دارد.

نکات مهم برای خرید تجهیزات استخر در مشهد:

از اصالت و کیفیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

قیمت ها را مقایسه کنید اما در نظر داشته باشید که کیفیت برتر گاهی اوقات ارزش هزینه بیشتر را دارد.

به دنبال خدمات پس از فروش و گارانتی های قوی باشید.

با خرید از فروشگاه ممارت، از اصالت و کیفیت و تضمین کالا بهره مند میشوید و علاوه بر آن خدمات، مشاوره پس فروش و گارانتی محصول را دریافت می کنید.

 فروش تجهیزات استخر در مشهد

فروش تجهیزات استخر در مشهد-ممارت

ممارت تنوع بی نظیری از انواع تجهیزات استخر را عرضه می کند. کارشناسان این مجموعه معمولا مشاوره های تخصصی ارائه می دهند تا خریداران بتوانند بهترین انتخاب را بر اساس نیازهای خود انجام دهند.

استفاده از این مشاوره ها می تواند به شما کمک کند تا از سرمایه گذاری خود حداکثر بهره را ببرید.

انتخاب یک گروه تخصصی برای خرید تجهیزات استخر در مشهد، نقش کلیدی در تضمین کیفیت و دوام تجهیزات دارد.

خریداران باید به دنبال تیم متخصصی باشند که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر را تضمین کرده و این اطمینان را به شما می دهد که تجهیزات خریداری شده می توانند برای مدت طولانی به خوبی عمل کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلی پشتیبانی لازم را دریافت خواهید کرد.

در نهایت خرید تجهیزات استخر در مشهد فرصتی برای تجهیز استخر خود با بهترین محصولات موجود در بازار است. با انتخاب درست، نه تنها عملکرد و زیبایی استخر خود را افزایش می دهید بلکه ایمنی و راحتی شناگران را نیز تضمین می کنید. اطمینان حاصل کنید که برای این انتخاب مهم، تحقیق کافی را انجام می دهید و با انتخاب استودیو ساختمانی ممارت، از تمام مزایای استخر خود به بهترین شکل ممکن بهره مند می شوید.

مقایسه تجهیزات استخر در مرور زمان

استخرها در گذشته تجهیزاتی بسیار ساده و معمولی داشتند که البته راه اندازی استخر در آن زمان و شرایط به همین صورت بوده است.

تجهیزاتی که در استخرهای قدیمی به کار برده می شد شامل لوله کشی ورودی آب سرد، لوله های تخلیه و… بودند که به مرور با گسترش تکنولوژی تجهیزات استخر نیز پیشرفته شد و هم اکنون شاهد قوی تری سیستم های گرمایشی و سرمایشی، فیلترها و… هستیم که در مقایسه با گذشته تفاوت بسیار زیادی دارد.

امروزه آب ورودی استخرها با توجه به نصب تجهیزات دمای کاملا مناسبی دارد و شوک ناشی از گرما و سرما به هنگام ورود به استخر بسیار کمتر شده است ضمن این که در این شرایط آبی شنا و تفریح بسیار لذت بخش تر نیز شده است.

سیستم بهداشتی استخرهای امروزی به نحوی است که کاملا نکات بهداشتی رعایت می شود و آب موجود در استخر هیچ ضرری برای بدن افراد ندارد چرا که میکروب زدایی و ضد عفونی از مهمترین عواملی است که در استخرهای امروزی مورد توجه قرار گرفته است.

تجهیزات مختلف برای استخرهای مختلف در مشهد

تجهیزات استخر با توجه به نوع استخر و بودجه کارفرما دارای تنوع می باشد که در این جا بخشی از آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

تجهیزات گرمایشی برای استخرهای ویلایی

تجهیزات گرمایشی ویژه استخرهای ویلایی به دو صورت می باشد که به شرح زیر است:

  1. سیستم گرمایش تک منظوره استخر: سیستم های هیبریدی و تک منظوره نصب آسانی دارد و مورد استفاده در باغ ها و ویلاها می باشد. این سیستم دارای مزایا و معایبی است که در این جا مورد بررسی قرار می گیرد.

مزایا و معایب سیستم گرمایش تک منظوره

سیستم گرمایشی تک منظوره دارای مزایا و معایبی است که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد. خوب است قبل از راه اندازی استخر با این نوع سیستم گرمایشی نسبت به مزایا و معایب آن شناخت کافی داشته باشید.

مزایای سیستم گرمایش تک منظوره

  • تسریع در گرم شدن آب استخر به وسیله سیستم گرمایش تک منظوره؛
  • هزینه پایین و نصب ساده؛
  • بدون نیاز به فضای بزرگ جهت احداث موتورخانه و امکان نصب در کنار یا کف استخرها؛

معایب سیستم گرمایشی تک منظوره

  • در صورتی که این نوع سیستم به درستی کنترل نشود احتمال ایجاد رسوب و خوردگی وجود دارد؛
  • این نوع سیستم به صورت تک مدار است و مدارهای گردشی در آن طراحی نمی شود.

2. سیستم گرمایشی چند منظوره: در این نوع سیستم گرمایشی، دیگ های حرارتی کاربرد دارد و سیستم گرمایش آب استخر و جکوزی به صورت غیر مستقیم انجام می شود.

مزایا و معایب سیستم گرمایش چند منظوره

سیستم گرمایشی چند منظوره نیز دارای مزایا و معایبی می باشد که خوب است در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار بدهیم.

مزایای سیستم گرمایشی چند منظوره

  1. امکان گرمایش چندکاربره به صورت همزمان از جمله استخر، جکوزی، رادیاتورها و…؛
  2. بخش های مختلف انتقال حرارت به صورت جداگانه می باشد؛
  3. بدون ایجاد رسوب و خوردگی؛
  4. به سادگی سطح گرمایش کنترل می شود.

معایب تجهیزات گرمایشی چند منظوره

  1. هزینه تجهیزات، نصب و راه اندازی بالایی دارد؛
  2. نیاز است مکانی را به عنوان موتور خانه در نظر بگیرید؛
  3. هزینه های بیشتری در مصرف و سرویس دارد.

سوالات متداول

  1. برای استخر 6*3 چه پمپی مناسب است؟

    پاسخ: پمپ یک اسب دو اینچ

  2. آیا با استخر می توان آب استخر را گند زدایی کرد؟

    پاسخ: بله با عمل الکترولیز کلر در نمک محلول در آب، می توان به عنوان گند زدایی آب استخر استفاده کرد.

  3. چگونه از جلبک زدن استخر پیشگیری شود؟

    پاسخ: میزان کلر باید بین یک تا سه ppm باشد به همراه تابش مستقیم نور خورشید و تصفیه مداوم آب استخر.

جمع بندی

در پایان این سفر اطلاعاتی در دنیای تجهیزات استخر، امیدواریم متوجه شده باشید که انتخاب دقیق و آگاهانه تجهیزات می تواند تفاوت قابل توجهی در کیفیت، ایمنی و لذت بردن از استخر شما ایجاد کند. مشهد به عنوان یکی از کانون های عرضه تجهیزات استخر در کشور، فرصت های بی نظیری را برای خریداران فراهم می آورد اما چگونه می توان از میان این گستردگی بهترین ها را انتخاب کرد؟

پاسخ ساده است: انتخاب ممارت، نمایندگی معتبر و فروشگاهی که نه تنها محصولات باکیفیت را عرضه می کند بلکه با ارائه مشاوره های تخصصی، خدمات پس از فروش معتبر و گارانتی های اصیل، خیال شما را از هر جهت راحت می کند.

این فروشگاه تضمین می کند که سرمایه گذاری شما بر روی استخر، یک سرمایه گذاری هوشمندانه و ماندگار باشد.

بنابراین اگر در جستجوی تجهیزات استخر هستید، دعوت می کنیم به ممارت مراجعه کنید. با ما استخر شما نه تنها به فضایی برای تفریح و استراحت تبدیل می شود بلکه به مکانی امن، بهداشتی و با کیفیت که می تواند سال ها خاطره ساز باشد تبدیل می می شود.

انتخابی هوشمندانه، پایه گذار لحظات شاد و ایمنی بی پایان در کنار عزیزانتان است. ممارت منتظر شماست تا بهترین ها را برای استخر رویایی تان به ارمغان آورد.

اشتراک گذاری این مقاله

20 نظر

  • سلام وقت بخیر با توجه به نوع استخر چه مدل پمپ هایی رو پیشنهاد میدین؟

    • سلام و احترام با توجه به نوع استخر شما و بودجه از پمپ های شنی، دیاتومه ای و کارتریجی استفاده می کنیم

  • درود برای تصفیه آب استخر از چه تجهیزات باید استفاده کرد ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام و درود
      می تونید از فیلتر شنی یا فیلتر کارتریجی استفاده کنید

  • سلام
    ضدعفونی آب استخر رو با روش های مختلف ما انجام می دادیم مثل نمک، وایتکس و… شما ضدعفونی آب استخر رو با چه مواردی انجام میدین

    • سلام ضدعفونی استخر با کلر، ازن و دستگاه uv انجام می شود قبل از سفارش می تونید تماس بگیرید و اطلاعات کامل رو به دست بیارید

  • سلام میشه لیست قیمت پمپ های تصفیه رو برام بفرستین
    093********
    واتس آپ فعالم

    • سلام شماره شما ارجاع شد به بخش کارشناسان فروش در سریع ترین زمان ممکن لیست قیمت واتس آپ ارسال میشه

    • سلام وقت بخیر
      آدرس ما: مشهد، بین وکیل آباد 64 و 66 مجموعه ساختمانی ممارت

    • سلام میزان تخفیفات بسته به حجم خرید و مواردی از این قبیل است بهتر است برای اطلاعات بیشتر از تخفیف قیمت تجهیزات استهخر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  • برای راه اندازی استخر هزینه تجهیزات کامل چقدر میشه لطفا توضیح بدبن

    • هزینه تجهیزات بستگی به نوع و ابعاد استخر شما داره برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  • آقا من سه بار تماس گرفتم مشغول بودین برای خرید فیلترشنی زنگ زدم 091*********

    • سلام عذرخواهیم بابت مشغولی. شماره شما به بخش کارشناسان فروش ارجاع شد در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته می شود.

  • سلام وقت بخیر غیر از تجهیزات اصلی استخر نجهیزات دیگه مثل تجهیزات نظافت و زیباسازی استخر چیزی دارید؟

  • من میخوام اینترنتی سفارش بدم قبلش میخواستم بپرسم نماد اعتماد دارین؟

    • سلام وقت بخیر بله مجموعه ممارت بیش از 15 سال سابقه فعالیت داره ضمن این که دفتر ممارت برای مراجعه حضوری آماده پاسخگویی است. سایت دارای نماد اعتماد است و درگاه پرداخت امن نیز دارد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


تجهیزات استخر در کرمانشاه
تجهیزات استخر در تهران
تجهیزات استخر در دزفول
تجهیزات استخر در شیراز
تجهیزات استخر در کرج
ساخت استخر در چالوس