مشاوره رایگان: 09155133748

ساخت استخر در چالوس

ساخت استخر در چالوس

ساخت استخر در چالوس

امتیاز بدهید

مشاوره رایگان برای ساخت استخر در چالوش

ساخت استخر در چالوس با قیمت منصفانه و کیفیت تضمینی توسط تیم ممارت به صورت صفر تا صد می شود. کلیه مراحل راه اندازی استخر در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. در صورت تمایل به مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

کارشناس اجرایی:

05135020100

مدیر فروش:

09363283001

ممارت با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی و راه اندازی انواع استخر از قبیل استخر خانگی، باغی، ژئوممبران و کشاورزی، سونا، جکوزی و… در حال فعالیت می باشد و تمامی خدمات خود را با تضمین کیفیت همراه با خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

ساخت استخر در چالوس توسط ممارت به صورت صفر تا صد انجام می شود. شهر چالوس را می توان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران به حساب آورد. وجود جاذبه های زیبای طبیعی و آب و هوای بی نظیر آن باعث حضور مداوم مسافران در این شهر شده است.

داشتن یک ویلا با استخر در شهر چالوس می تواند حس و حالی بسیار خوب را برای هرکسی رقم بزند.

این استخر می تواند در حیاط یک خانه مجلل یا پشت بام یک آپارتمان زیبا ساخته شود.

تصور کنید لذت اقامت در یک ویلا با استخری شیشه ای چقدر می تواند متفاوت باشد.

در این مقاله راجع به این موضوع خواهید خواند که چگونه می توانید به راحتی صاحب یک استخر مجلل در ویلای خود در شهر چالوس شوید.

قیمت ساخت استخر در چالوس

برای آن که بدانیم ساخت یک استخر چقدر هزینه خواهد داشت باید به پارامترهای مختلفی اشاره کنیم. فضا و اندازه استخر یکی از مهم ترین موارد در محاسبه هزینه است.

ممکن است شما یک استخر ساده و کوچک در حیاط ویلای خود، یا استخر بسیار شیک و بزرگی در روف گاردن خانه تان بخواهید، این تفاوت ها در برآورد قیمت نهايی بسیار مهم و حائز اهمیت هستند؛ بنابراین خوب است بدانید که می توان با هزینه بسیار منطقی یک استخر فایبرگلاس در حیاط خود داشته باشید و یا با صرف هزینه بیشتر از یک استخر زیبا با نورپردازی فوق العاده استفاده کنید. این تصمیم شماست.

ما می توانیم از لحظه تصمیم ساخت استخر در چالوس تا پایان کار در کنار شما باشیم و به شما اطمینان دهیم که تیمی مجرب، قدرتمند و با تجربه همراه با شما خواهد بود. تیم بزرگ ما که همواره کیفیت و قیمت را ضمانت کرده و نمونه های ساخته شده بسیار زیادی نیز شاهد این ادعا هستند.

مراحل ساخت استخر در چالوس

مراحل ساخت استخر در چالوس-ممارت

برای ساخت استخر در فضاها و با کاربری های مختلف مراحل کاملا متفاوتی در طراحی و اجرا وجود دارد. در ساخت استخر خانگی در ویلا ابتدا طراحی و محل قرار گیری استخر مشخص شده و شکل سازه به طور کامل طراحی خواهد شد.

قدم بعدی حفاری زمین به شکل نقشه و شکل دادن فولاد مطابق با فشار، اندازه و شکل استخر است. پس از آن لوله کشی که مرحله ای بسیار مهم و پیچیده است انجام خواهد شد. این مرحله مستقیما مربوط به گردش آب بوده و در طول آن سیستم تخلیه، اسکیمر و پمپ سیرکولاسیون نیز نصب می شوند.

مرحله بعدی ساخت استخر، برق کشی آن است. سپس قرار دادن بتن تحت فشار، که با توجه به شکل استخر اجرا شده و اصطلاحا شاتکریت کرده می شود.

بعد از این دیواره ها، کف و لبه ها کاشی کاری شده، محل تخلیه و ورود و خروج آب تست می شود.

کار نهایی هم پوشش کردن کاشی کاری با رنگ خواهد بود که علاوه بر واترپروف نهائی، زیباتر شدن استخر را نیز در پی خواهد داشت.

ساخت استخر فایبرگلاس در چالوس

ساخت استخر فایبرگلاس در چالوس-ممارت

یکی از جذاب ترین و در عین حال مقاوم ترین استخرها، استخر فایبرگلاس است.

برای ساخت استخر در چالوس روش های گوناگونی پیش روی شماست که یکی از آن ها استخر فایبرگلاس است. این نوع از سازه به علت آماده شدن سریع و نگهداری بسیار ساده  از طرفداران خاص خود برخوردار است. ساخت استخر فایبرگلاس در کارخانه انجام شده و بدنه بسیار محکم آن در شش مرحله ساخته می شود. این مراحل باعث قدرت و توان تحمل فشار بالا، بدون نیاز به زیرسازی و آرماتوربندی می گردد.

در ساخت این نوع استخر پس از سفارش اندازه سازه و آماده شدن آن، مرحله گودبرداری انجام می شود. پس از آن استخر فایبرگلاس به وسیله‌‌ جرثقیل به محل رسیده و مراحل لوله گذاری و نصب پمپ، فیلتر تصفیه و مبدل حرارتی انجام می پذیرد. سپس سازه در جای خود قرار گرفته و تراز می شود. بعد از اتمام این مراحل دور استخر کاملا پر شده و یک لایه بتن ریزی می شود. استخر فایبرگلاس آبگیری و تست شده و پس از آن آمادهٔ استفاده است.

از محاسن این نوع استخر می توان به مواردی همچون هزینه ساخت و نگهداری پایین تر نسبت به استخرهای بتنی اشاره کرد. عیب آن نیز محدودیت در اندازه ساخت استخر است.

ساخت استخر شیشه ای در چالوس

ساخت استخر شیشه ای در چالوس-ممارت

یکی از انواع استخر نوع شیشه ای آن است. این مدل استخر را می توان زیبا و خاص ترین نوع استخر به حساب آورد. این نوع استخر به علت جذابیت فوق العاده بصری و زیبایی ظاهری، به افزایش ارزش ملک کمک شایانی می کند.

از انواع استخر شیشه ای می توان به استخر با دیواره شیشه ای، استخر پنجره ای، استخر با جدا کننده شیشه ای و استخر تمام شیشه ای اشاره کرد.

برای ساخت استخر در چالوس، به علت وجود جاذبه های طبیعی می توان استخر شیشه ای را پیشنهاد داد. این نوع از استخرها اگرچه هزینه بیشتری از مدل های معمول دارند؛ اما زیبائی و جلوه ظاهری آن ها می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

گروه مهندسین ممارت با تجربهٔ 15 ساله در امر ساخت این نوع از استخر، می توانند در زیبا سازی محیط باغ، ویلا، حیاط، پارکینگ و برج همگام و همراه شما باشد.

ساخت استخر شیشه ای به علت حساسیت های فراوان در انتخاب نوع شیشه  و دیگر متریال، همچنین حساسیت مراحل ساخت، نیاز به همراهی یک گروه متخصص دارد.

شما می توانید از این نوع استخر برای زیباتر شدن و یا افزایش ارزش تجاری ملک خود بهره برده و از یک شنای آرام زیر نور خورشید و در فضای فرح بخش چالوس لذت ببرید.

ساخت استخر عمومی در چالوس

ساخت استخر عمومی در چالوس-ممارت

از آنجا که چالوس شهری در نزدیکی دریا و با چند ساحل زیبا و همچنین جنگل است، ساخت یک استخر عمومی ایده‌ ای آینده دار و پولساز است.

ورزش های آبی و به ویژه شنا می توانند تضمین کننده سلامت جسم و روان باشند. همچنین شنا خود به تنهایی تفریحی مفرح و لذت بخش محسوب میشود.

بسیاری از مردم دوست دارند در تمامی فصول سال به ورزش شنا بپردازند و این امر در دریا امکانپذیر نیست. از این رو ساخت استخر عمومی در شهری مانند چالوس که در همه فصول پذیرای مسافران بسیار است، ایده ای عالی محسوب می شود.

برای ساخت استخرهایی با ابعاد بسیار بزرگ، به همراه حوضچه های آب سرد و جکوزی، نیاز به گروهی با قدرت برنامه ریزی و اجرای بالا وجود دارد. ما به عنوان یکی از خوش سابقه ترین شرکت های ساخت استخر این اطمینان را به شما خواهیم داد که با منصفانه ترین قیمت و بالاترین کیفیت و سرعت، بهترین خروجی ممکن را به شما تحویل دهیم. رزومه و سابقه ما گواه این ادعاست.

ساخت استخر ساحلی در چالوس

ساخت استخر ساحلی در چالوس-ممارت

یکی از جذاب ترین مدل های استخر، نوع ساحلی آن است. در این مدل، استخر با شیب ملایمی آغاز و به قسمت های عمیق منتهی میشود. قسمت های ابتدایی با شن و ماسه بادی پر شده تا فرد حسی شبیه به ساحل را تجربه کند.

ساخت استخر با این سبک را میتوان در هر اندازه ای انجام داد، اما هرچقدر اندازه آن بزرگ تر باشد جذاب تر خواهد بود. همچنین می شود در ساخت استخر ساحلی از موج‌ ساز مصنوعی نیز استفاده کرد که این جذابیت را صد چندان خواهد نمود.

ساخت استخر خانگی در چالوس

ساخت استخر خانگی در چالوس-ممارت

تفاوت چندانی نمی کند شما صاحب خانه ای کوچک و جمع و جور باشید یا یک پنت هاوس بزرگ، به هرحال می توانید با بهترین هزینه صاحب یک استخر زیبا در خانه خود باشید.

ساخت استخر خانگی یکی از بهترین تصمیمات برای هر فرد است. استخر علاوه بر ایجاد فضای مفرح در خانه، به سلامت جسم و روان نیز کمک شایانی خواهد کرد. همچنین با ساخت استخری مناسب با فضا و ظاهر خانه، می توان از افزایش ارزش ملک نیز سود برد.

برای مشاوره و گرفتن بهترین تصمیم می توانید از ما کمک بگیرید. متخصصان گروه مهندسی ممارت آماده هستند تا به صورت کاملا رایگان، برای ساخت استخر در چالوس به شما کمک نمایند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع استخرها و امکان ساخت آن ها در شهر زیبای چالوس آشنا کنیم.

به سال ها تلاش برای کسب تجربیات تازه افتخار می کنیم و امروز با تمام توان آماده ایم تا به شما کمک کنیم تا محیط زندگی خود را بهتر و زیباتر بسازید.

خدمات ما شامل مشاوره رایگان، ساخت و نگهداری با بهترین لوازم موجود و بهترین کیفیت است.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


تجهیزات استخر در ارومیه
تجهیزات استخر در کرمانشاه
تجهیزات استخر در تهران
تجهیزات استخر در دزفول
تجهیزات استخر در شیراز
تجهیزات استخر در کرج