مشاوره رایگان: 09155133748

ساخت استخر در کرج

ساخت استخر در کرج

ساخت استخر در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

ساخت استخر در کرج از سری فعالیت های بسیار تخصصی توسط مجموعه ممارت می‌ باشد. این مجموعه با داشتن تیمی مجرب و آگاه، می‌ تواند انواع استخرهای خانگی، شیشه ای، استخر باغ، پشت بام و… را براساس سنجش محیطی و برآوردهای اختصاصی انجام می‌ دهد. در این مطلب شما را با نحوه ساخت استخر و انواع آن آشنا می کنیم.

ساخت استخر عمومی در کرج

ساخت استخر عمومی در کرج-ممارت

استخرهای عمومی، محیطی درمانی، تفریحی می‌ باشد که برای درآمدزایی تقاضای بالایی را دارد. استخرهای عمومی با داشتن انواع حوض های درمانی، جکوزی و… در ابعاد مختلفی ساخته می‌ شوند. از این رو عمق و ابعاد طولی و عرضی استخر با توجه به زیربنا و شرایط محیطی، تعیین می گردد.

مجموعه ممارت با توجه به وسعت مجموعه ورزشی آبی، استخرهای موردنظر را در نوع بتنی یا بلوکی با رعایت تمامی موارد ایمنی می سازد.

بخش های مختلف استخر عمومی نظیر سونا و جکوزی نیز با توجه به وسعت محیط موردنظر در نوع بسیار تخصصی ساخته می‌ شوند.

این مجموعه می‌ تواند تمامی مراحل ساخت استخر را در کرج به صورت کامل انجام دهد و محیطی درآمدزا برای کسب و کار و تفریحی و درمانی برای ساکنین کرج ایجاد نماید.

ساخت استخر ساحلی در کرج

ساخت استخر ساحلی در کرج-ممارت

استخر ساحلی یکی از جدیدترین مدل های استخر است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طراحی استخر ساحلی به گونه ای انجام می شود که زیبایی و شباهت ساحل و دریایی آرام را داشته باشد. این استخرها که جزء ایمن ترین و زیباترین استخرها هم اکنون شناخته می شود به صورت تخصصی در کرج توسط تیم ممارت طراحی و اجرا می شود.

ساخت استخر شیشه ای در کرج

ساخت استخر شیشه ای در کرج-ممارت

استخر شیشه ای از جذاب ترین و زیباترین استخرهای محیطی می‌ باشد که می‌ تواند در فضای باز یا فضای بسته طراحی و ساخته شود. این استخر با توجه به استقبالی که از جانب افراد دارد، در هر محیطی قابل ساخت می‌ باشد اما تیم ممارت با داشتن تخصص بسیار عالی در ساخت انواع استخر، انواع استخر شیشه ای با نکات اختصاصی که برای هر مدل تعیین شده است را برای کارفرما معرفی می کند. مدل ها و انواع استخرهای شیشه ای پیشنهادی توسط این مجموعه، با سنجش شرایط محیطی، بودجه مشتری و موارد دیگر تعیین می‌ شوند.

ساخت استخر شیشه ای در کرج

در ساخت استخر شیشه ای از شیشه هایی با ویژگی های خاص و فشار بالا استفاده می‌ شود که می‌ تواند از چندین لایه برخوردار باشد. تجهیزات گرمایشی و تجهیزات تهویه و کیفیت متریال هایی که در ساخت این نوع استخر استفاده می‌ شوند، توسط این مجموعه با تخصص کامل به کار برده می‌ شوند.

انواع استخر شیشه ای که در محیط باغ، پشت بام، حیاط و داخل فضای مسکونی طراحی و ساخته می‌ شوند به قرار زیر هستند:

استخر شیشه ای در ارتفاع

این نوع از استخر در بالای پشت بام و محیط هایی که ارتفاع بالاتری دارند، اجرا می‌ شود که هیجان ارتفاع را در هنگام شنا کردن برای افراد به وجود می آورد.

استخر کف شیشه ای در کرج

این مدل از استخر نیز در ارتفاع طراحی می‌ شود . بخشی از کف استخر شیشه ای به صورت طراحی می‌ شود که زیر آن خالی باشد تا تغییر ارتفاع با سطح زمین به خوبی احساس شود.

این نوع از استخر در پشت بام طراحی می‌ شود که بخشی از کف استخر از نمای بیرونی ساختمان بیرون زده می‌ شود. در طراحی و ساخت این استخر، از نورپردازی نیز در نوع خاص استفاده می گردد تا جذابیت بصری فوق العاده ای را به محیط ببخشد. در ساخت آن از متریال های شیشه فوق العاده ضخیم و مقاوم بهره گرفته می‌ شود تا ایمنی کاملی را فراهم نماید.

استخر دیوار شیشه ای

این استخر دارای دیواره هایی از جنس شیشه شفاف می‌ باشد که براساس تمایل کارفرما، می‌ توان هر ضلعی از استخر که مدنظر می‌ باشد، با شیشه طراحی و ساخته شود. استفاده از شیشه برای ساخت یک ضلع استخر، علاوه بر اینکه هزینه کمتری دارد، جذابیت بسیاری را نیز به آن می بخشد.

استخر تمام شیشه ای

این نوع استخر، از دیواره و کف شیشه ای برخوردار است که می‌ تواند در سطح زمین بدون حفاری، طراحی و ساخته شود. این نوع استخر در محیط داخلی و بیرونی مانند باغ، یک فضای لوکسی را ایجاد می‌ کند.

ساخت استخر آماده در کرج

استخرهای آماده همان استخرهای فایبرگلاس می‌ باشند که در ابعاد و عمق مختلف طراحی شده اند.

مجموعه ممارت با نصب آسان، سریع و کاربردی استخرهای آماده در کرج موفقیت چشمگیری را به دست آورده است این مدل از ساخت استخر در تمامی محیط های بیرونی و داخلی قابل انجام می‌ باشد.

 ساخت تخصصی استخر در کرج

 ساخت تخصصی استخر در کرج-ممارت

مجموعه ممارت مفتخر است با بررسی تخصصی محیط ساخت، از مراحل متفاوت و تخصصی برای ساخت استخر استفاده می‌ کند.

این مجموعه با استفاده از دو روش بسیار ایمن، ساخت استخرهای شیشه ای، استخرهای آماده، استخرهای عمومی و استخرهای باغ را با بهترین متریال ها به انجام می رساند.

استفاده از دو روش بتنی و بلوکی با توجه به زیربنای محیط، شرایط جوی و مدل استخر، توسط پیمانکاران این مجموعه انجام می گیرد.

نورپردازی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز جزو خدمات اجرایی در ساخت هر مدل استخری می‌ باشد که با ایمنی کامل و تکنولوژی پیشرفته اجرایی می‌ شود.

 مراحل ساخت استخر در کرج

مجموعه ممارت با جمع آوری اطلاعاتی درباره محیط ساخت استخر و مدل استخر درخواستی، مراحلی را به صورت تخصصی انجام می‌ دهد که در نهایت استخری با ایمنی بالا و کیفیت ساخت عالی به دست می آید.

مرحله اول: طراحی و چیدمان استخر

در این مرحله اطلاعات جمع آوری شده محیطی، در تعیین نوع و مدل استخر نقش مهمی را ایفا می‌ کنند. تیم طراحی متخصص ممارت، طراحی استخر را با توجه به مدل درخواستی انجام می‌ دهد تا فعالیت ساخت آغاز گردد.

مرحله دوم: حفاری

طبق مدلی که طراحی شده است، حفاری زمین در ابعاد معین شده توسط تجهیزات تخصصی انجام می گیرد. حفاری با ایمنی بالا توسط تیم اختصاصی ممارت انجام می‌ شود.

مرحله سوم : نصب فولاد

فولاد با توجه به شکل استخر در داخل محوطه حفر شده نصب می‌ شود تا اسکلت اصلی استخر را به وجود بیاورد.

مرحله چهارم: لوله کشی آب

برای انتقال آب به داخل حوض استخر، لوله کشی تخصصی انجام می گیرد که نوع لوله کشی براساس طرح استخر انتخاب و اجرایی می‌ شود. در این مرحله از پمپ، سیستم تخلیه اصلی، اسکیمر و همچنین سیرکولاسیون با توجه به طرح استخر استفاده می‌ شود. لازم به ذکر است در صورت تمایل به خرید تجهیزات استخر می توانید از طریق صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و از دست اول بازار با قیمت رقابتی خریداری کنید.

مرحله پنجم : برق کشی

برق کشی برای نورپردازی، سیستم گرمایشی آب و موارد دیگر در این مرحله انجام می‌ شود که کاملا تخصصی و در نوع ایمن بدون هیچ ریسکی توسط تیم مخصوص صورت می گیرد.

مرحله ششم : شاتکریت

در این مرحله از بتن تحت فشار استفاده می‌ شود که در داخل محوطه حفر شده مطابق با طرح استخر قرار داده می‌ شود.

مرحله هفتم : کاشی کاری

پوشش داخلی حوض استخر با کاشی های مخصوص، در این مرحله به انجام می رسد که در طی این فرآیند از عایق کاری نیز استفاده می گردد.

مرحله هشتم : رنگ کردن

رنگ کاری استخر براساس طرح آن، آخرین مرحله ساخت استخر می‌ باشد که برای برخی از مدل های استخر قابل انجام است.

 قیمت ساخت استخر در کرج

 قیمت ساخت استخر در کرج-ممارت

هزینه ساخت استخر با توجه به عوامل مختلفی قابل تعیین است. قبل از ساخت استخر، در مرحله ابتدایی باید طرح استخر، متراژ، نوع محیط، نوع اسکلت، متریال های مصرفی، نور پردازی، سیستم گرمایشی و… تعیین گردند که این کار با مشورت کارفرما صورت می گیرد.

در نهایت برآورد هزینه ساخت استخر در این مرحله مشخص می‌ شود که با ایجاد یک قرارداد، شروع ساخت استخر انجام می گیرد.

از این رو می‌ توان گفت که هزینه ساخت یک استخر، یک امر کاملا متغیر می‌ باشد که نمی توان قیمت یکسانی را برای آن در نظر گرفت. موارد بیان شده به طور اختصاصی در هزینه نهایی ساخت استخر تاثیر می گذارند.

سخن نهایی

ساخت استخر در کرج در نوع خصوصی و عمومی، یک امر کاملا تخصصی می‌ باشد که باید ترکیبی ار تجربه و تکنولوژی در این کار استفاده شود.

تیم تخصصی ممارت با داشتن تجربه ای 15 ساله در این حوزه، می‌ تواند انواع استخرهای را در ابعاد گوناگون در کرج بسازد.

مراحل ساخت استخرها به صورت سیستماتیک بر پایه تکنولوژی انجام می گیرد. می توانید با تماس تلفنی از هزینه ساخت استخر در محیط تعیین شده اطلاع پیدا کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


تجهیزات استخر در کرمانشاه
تجهیزات استخر در تهران
تجهیزات استخر در دزفول
تجهیزات استخر در شیراز
تجهیزات استخر در کرج
ساخت استخر در چالوس