مشاوره رایگان: 09155133748

تجهیزات استخر در کرج

تجهیزات استخر در کرج

تجهیزات استخر در کرج

5/5 - (1 امتیاز)
تامین تجهیزات استخر در کرج استاندارد یکی از اصلی ترین موارد برای لذت بردن از مکان های آبی است. علاوه بر محل مناسب و فضای خوب، این تجهیزات با کیفیت و مناسب هستند که یک تفریح یا ورزش آبی را به لذتی مفرح و سالم تبدیل می کنند. می توان ملزومات و تجهیزات استخر را به دو قسمت مهم تقسیم کرد. بخش اول ملزومات مهم و زیربنایی مانند‍: پمپ ها، لوازم لوله کشی و گند زدائی، انواع فیلتر و لوازم گرمایشی هستند و بخش دوم شامل نیازهای ظاهری، تزئینی و بعضا کاربردی مانند: جارو استخری، اسکیمر، آب نما استخری، نردبان استخر و تجهیزات نورپردازی می شود. در این مقاله قصد داریم تا توضیحات بیشتری از این تجهیزات را با هم مرور کنیم.  

خرید تجهیزات استخر در کرج

در دوره ای که ما در آن قرار دادیم، نیاز به خرید حضوری، جستجوی بازارها و پرزنت شدن توسط کارمندان فروشگاه های کوچک امری اشتباه به نظر می رسد. با وجود پیشرفت تکنولوژی، چه برای خرید و چه ارسال، می توانیم خرید خود را کاملا اینترنتی و مطمئن انجام دهیم. به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و مادر در زمینه ساخت استخر، می توانیم به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که بهترین خدمات را از ما دریافت خواهند کرد. از تصمیم برای ساخت استخر گرفته تا نوسازی، تعمیرات و حتی خرید تجهیزات استخر یک تیم قدرتمند با دانش بالا پشتیبان شما خواهد بود. تفاوتی ندارد شما در کدام شهر باشید، از مرکز ایران تا دورترین نقاط روستایی، ما با کمترین فاصله در کنار شما هستیم. به راحتی می توانید پروژه های اجرا شده توسط ما را بررسی کرده و به صورت کاملا رایگان از ما مشاوره بگیرید.

انواع تجهیزات استخر در کرج

در زمینه تجهیزات، همه چیز به پروژه، سایز، کاربری و نوع استفاده از آن بستگی دارد. به طور کلی و برای تمامی استخرهای شنا، چه روباز و چه سرپوشیده، موارد زیرسازی و عایق بندی مناسب جزو اولین و اصلی ترین موارد به کار رفته هستند. این مورد حتی در استخرهایی با کاربری کشاورزی و پرورش ماهی نیز اهمیت بسیاری دارند. پس از آن پمپ های گرداننده آب هستند که در ابعاد و با توان های مختلف به کار گرفته می شوند. این دستگاه ها برای گردش آب نیاز به نیروی برق یا گاز دارند و می توان گفت قلب تپنده استخر شما محسوب می شوند؛ چرا که بدون وجود یک پمپ مناسب با توان متناسب، شما مجبور به تعویض بیشتر آب خواهید بود. با کارکرد پمپ و رسیدن آب به  فیلتر تصفیه استخر، این دستگاه شروع به کار کرده و همان طور که از اسمش نیز پیداست، آب استخر را عاری از ذرات آلودگی خواهد کرد. برای کارکرد بهتر قبل از ساخت استخر، با مشاوره تخصصی، انتخاب و سپس خرید تجهیزات، خرید مطمئنی را انجام دهید. به جز موارد ذکر شده، تجهیزات گرم کننده، تجهیزات نظافتی (که خود انواع و زیرمجموعه های گوناگونی دارند) نیز از موارد مهمی هستند که برای ساخت استخر به آن ها نیاز خواهید داشت. آخرین مورد نیز موارد جانبی مثل روشن کننده ها، نردبان ها و تجهیزات زیبایی دیگر هستند.

خرید کلر و دستگاه های کلرزنی استخر در کرج

یکی از لوازم و تجهیزات استخر در کرج، دستگاه های کلرزنی هستند. آب بعد از تصفیه توسط دستگاه نیاز به فعل و انفعالاتی شیمیایی برای ایجاد توازن داشته که طی آن میکروب ها و عوامل بیماری زا از بین رفته و از تکثیر آن ها نیز جلوگیری می گردد. این کار را معمولا دستگاه های کلرزن انجام می دهند و ناگفته پیداست که این مرحله چقدر مهم بوده و حائز اهمیت است. دستگاه های کلرزن مختلفی که در بازار موجود هستند عبارتند از نمونه های خطی، نقطه‌ای و دوزینگ پمپ ها. یکی از موارد مهمی که در شرکت مهندسی معماری ممارت همواره مورد توجه ما بوده، فروش بهترین تجهیزات استخر در مشهد و دیگر شهرهای ایران از جمله کرج با بهترین کیفیت، بالاترین سرعت ارائه و ضمانت کامل بوده و هست. از جمله این موارد باید به دستگاه های گندزدا و قرص های کلر اشاره کنیم که می توانید در انواع مختلف و با توجه به حجم استخر و میزان استفاده، آن ها را تهیه و بکار ببندید.

قیمت تجهیزات استخر در کرج

خرید تجهیزات استخر همواره با نگرانی بابت قیمت و کیفیت همراه بوده است. مسئله ای که البته دغدغه درست و به جایی هم هست. در مورد قیمت تجهیزات باید به این نکته اشاره کنیم که شما همواره دستگاه هایی با قیمت پایین و پایین تر در بازار خواهید دید، اما مشکل کجاست؟ وقتی از مشاوره رایگان تخصصی با شما حرف می زنیم منظور دقیقا همین نقطه و اشاره به همین نکته است. ممکن است کیفیت پمپی پایین باشد و بعد از مدتی استفاده شما را مجبور به انجام تعمیرات کند. ممکن است انتخاب اندازه نامناسب صورت بگیرد و اتلاف انرژی هزینه نگهداری شما را بسیار بالا ببرد. حتی ممکن است همه چیز خوب باشد اما برای چه مدت؟ بیایید یک بار دیگر مزایای خرید از ممارت را مرور کنیم. ما تمام داشته های علمی خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. ده ها پروژه اتمام یافته و در حال انجام را به شما معرفی کرده و کیفیت تجهیزات خود را به اضافه قیمت آن ها برای شما تضمین می کنیم و این تنها بخشی از خدمات ما خواهد بود؛ چرا که تا پایان عمر سازه در کنار شما خواهیم بود و این تفاوت ما با مجموعه های دیگر است.

تضمین کیفیت تجهیزات استخر در کرج

این مجموعه تا به امروز و با افتخار موفق به ساخت چندین پروژه در سراسر ایران شده است. ساخت استخرهای خانگی، ویلايي، عمومی، کشاورزی و پرورش ماهی که هر یک سند افتخاری برای این مجموعه محسوب می شود‌. ساخت استخر و فروش تجهیزات استخر در کرج با بهترین کیفیت و قیمت به عنوان یک بازار هدف در این مجموعه در نظر گرفته شده است. بدون شک تمامی موارد دلخواه شما را با بهترین و معتبرترین برندها و در کمترین زمان برایتان فراهم خواهیم کرد و در تمامی موارد نیز در کنار شما خواهیم بود. همواره، بی وقفه و با بالاترین درجه مسئولیت پذیری، همه چیز کاملا زیر نظر مهندسان این شرکت قرار دارد. در این مسیر از کوچک ترین موارد تا مهم ترین آن ها، به صورت کامل و با بالاترین سرعت تامین خواهد شد. از پمپ های آب گرفته تا کف شوهای استخر، از کامل ترین پکیج تصفیه آب گرفته تا تجهیزات گرمایش خورشیدی، تمامی این موارد به اضافه توان و تجربه ما در دستان شما خواهد بود.

جمع بندی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ما در تامین تجهیزات استخر در کرج نه تنها همواره کیفیت و قیمت بلکه عناصر زیبايي شناسی را نیز در نظر داشته ایم. ما و مهندسان با تجربه نه تنها تمام تلاش خود را برای ساخت یک سازه محکم و بی نقص خواهیم کرد بلکه تلاش می کنیم استخری چشم نواز را برای شما بسازیم.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


تجهیزات استخر در ارومیه
تجهیزات استخر در کرمانشاه
تجهیزات استخر در تهران
تجهیزات استخر در دزفول
تجهیزات استخر در شیراز
تجهیزات استخر در کرج