مشاوره رایگان: 09155133748

بهترین شرکت ساخت استخر

بهترین شرکت ساخت استخر

بهترین شرکت ساخت استخر

امتیاز بدهید

بهترین شرکت ساخت استخر می تواند انواع گوناگونی از استخرها را طراحی کند و شرایطی فراهم آورد که شما بتوانید نهایت لذت را از شنا کردن درون استخر ببرید. امروزه ساخت و طراحی استخر در اماکن مسکونی، تجاری و تفریحی، بسیار گسترده شده است و افراد تلاش زیادی برای داشتن بهترین و زیباترین نوع استخر، برای استفاده خود می کنند.
مجموعه ممارت خدمات ساخت و راه اندازی استخر را، در بهترین حالت ممکن ارائه می دهد. این مجموعه با داشتن 15 سال سابقه ساخت استخر در سرتاسر ایران، توانایی طراحی انواع مختلفی از استخرها را برای شما دارد.

در صورت تمایل به مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

کارشناس اجرایی:

05135020100

مدیر فروش:

09363283001

منظور از شرکت ساخت استخر چیست؟

شرکت ساخت استخر تمام خدمات و نیازهای ساخت یک استخر را فراهم می کند. نیازهایی از جمله اجرای دیوار استخر، تجهیزات مکانیکی، تجهیزات الکتریکی، آب بندی استخر و مواردی از این قبیل، همگی بر عهده بهترین شرکت ساخت استخر است.
از طرفی شرکت ساخت استخر، باید از افرادی متخصص و مجرب برای اجرای فعالیت های مربوط به استخر استفاده کند و تمامی استانداردهای لازم را رعایت کند.

ویژگی های بهترین شرکت ساخت استخر چیست؟

در مرحله اول، یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت ساخت استخر، داشتن مهارت و تخصص کافی است. اگر تمامی فعالیت های مربوط به طراحی استخر، با تخصص و مهارت بالا صورت بگیرد، از وارد شدن هزینه های اضافی، جلوگیری به عمل می آید و از طرفی کارکرد استخر و طول عمر مفید آن، بالاتر می رود.

از دیگر ویژگی های مجموعه ساخت استخر، می توان به توانایی آن در توجه به جزئیات اشاره کرد. شرکت سازنده استخر باید بتواند تمامی جزئیات و نکات مهم را در نظر داشته باشد؛ از جمله این نکات می توان به تراز بودن سطح آب، کارکرد درست سیستم تصفیه آب، عدم تغییر رنگ آب استخر در طول مدت استفاده، عدم نشتی آب و … اشاره کرد.

مراحل طراحی استخر توسط شرکت ساخت استخر

برای طراحی استخر، باید مراحل زیر طی شود:

1. اخذ جواز طراحی استخر: مهم ترین نکته قبل از طراحی استخر، مراجعه به مراجع مرتبط و دریافت جواز ساخت استخر است. معمولا مشاوران شرکت ارائه دهنده خدمات، فعالیت های این چنینی را انجام می دهند؛

2. مشاوره و طراحی استخر: ساخت استخر نیازمند رعایت تمامی قوانین و داشتن صبر و حوصله است. در واقع شما باید هدف خود از ساخت و طراحی استخر را با مشاوران مجموعه در میان بگذارید تا آن ها شما را در انتخاب نوع استخر، نوع سازه و تجهیزات به کار رفته درون آن راهنمایی کنند. اگر مرحله طراحی استخر به درستی اجرا نشود، در نهایت پس از ساخت سازه، در بهره وری از آن دچار چالش می شوید؛

3. خاکبرداری محل ساخت سازه و تصفیه خانه استخر: از دیگر مراحل ساخت استخر، مربوط به خاکبرداری محل مورد نظر است. بهترین شرکت ساخت استخر از تجهیزات پیشرفته ای برای خاکبرداری استفاده می کند تا کمترین آسیب به محل اطراف استخر وارد شود. البته عملیات خاکبرداری باید تحت نظر عوامل اجرایی متخصص صورت بگیرد؛

4. اجرای اتاقک تصفیه خانه استخر: در ساخت استخر توجه به محل ساخت تصفیه خانه استخر بسیار ضروری است؛

5. اجرای تاسیسات زیر ساخت استخر: در این مرحله، باید فعالیت های مربوط به زیرسازی استخر از جمله اجرای تاسیسات گرمایشی، تاسیسات تخلیه و تصفیه آب، تاسیسات مربوط به دهش آب و… اجرا گردد؛

6. اجرای سازه استخر: توجه داشته باشید که نوع سازه انتخابی شما، در این مرحله از ساخت استخر تاثیرگذار است چرا که استخرهایی از جمله استخرهای بتنی باید در محل ساخت سازه، طراحی و ساخته شوند ولی استخرهایی از جنس فایبرگلاس و… به صورت آماده خریداری شده و به محل ساخت سازه منتقل می شوند؛

7. اجرای آب بندی و نازک کاری استخر: این مرحله از ساخت استخر از اهمیت بالایی برخودار است و باید توجه زیادی به آن شود چرا که طول عمر مفید استخر به آب بندی دقیق و ماهرانه آن بستگی دارد. آب بندی اصولی استخر می تواند از هر گونه نشتی پیشگیری کند. بهترین شرکت ساخت استخر، در نهایت با اجرای سرامیک در بدنه استخر، مراحل زیبایی و آب بندی استخر را به پایان می رساند؛

8. تامین و نصب تجهیزات استخر در تصفیه خانه: در نهایت نیز تجهیزات لازم در تصفیه خانه استخر نصب می شود که در نهایت شما می توانید از امکانات استخر خود نهایت استفاده را ببرید. توجه داشته باشید که انتخاب درست تجهیزات لازم در تصفیه خانه نیز اهمیت بالایی برخوردار است و روی کارکرد صحیح استخر تاثیر می گذارد.
در صورت نیاز به خرید تجهیزات استخر می توانید به دسته بندی مرتبط مراجعه کنید و تجهیزات استخر خود را از دست اول بازار با قیمت رقابتی خریداری کنید.

روش های شناخت شرکت ساخت استخر حرفه ای

از آن جایی که پروژه ساخت استخر، یک پروژه دقیق و بسیار مهمی است و به برنامه ریزی و نقشه کامل و بی نقص نیاز دارد، باید مراحل طراحی استخر را به شرکتی حرفه ای و کاربلد بسپارید.

توجه داشته باشید که شرکت ساخت حرفه ای استخر، از پیمانکاران متخصص، تیم اجرایی با مهارت و البته موادی با کیفیت استفاده می کند که هر چقدر مهارت تیم طراحی استخر بالا باشد، به همان اندازه نیز می تواند مشکلات غیر قابل پیش بینی را در صورت وقوع، مدیریت کند و پروژه را به سمت اجرای بی نقص سوق دهد.

از طرفی شرکت حرفه ای ساخت استخر، تمامی پروژه های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان می رساند البته که اندازه استخر، نوع استخر سفارش شده و متریال مورد استفاده برای ساخت استخر، همگی بر روی مدت زمان اجرای پروژه تاثیر میگذارد.

شما می توانید با بررسی نمونه کارهای مجموعه طراحی استخر ممارت، از کیفیت استخر های ساخته شده و حرفه ای بودن مجموعه اطمینان حاصل کنید.

چرا هزینه ساخت استخر توسط شرکت متخصص ارزان تر است؟

از آن جایی که بهترین شرکت ساخت استخر از تیم متخصص و با تجربه برای طراحی استخر استفاده می کند، تمامی ریزه کاری ها و یا تجهیزات و تاسیسات اساسی استخر، به طور اصولی و استاندارد اجرا می شود و در نتیجه طول عمر بالای استخر، عدم نشتی آب، عدم خرابی دیواره ها و… را به همراه دارد. این موارد از وارد شدن هزینه های اضافی برای سازنده استخر جلوگیری می کند.

از طرفی مجموعه طراحی استخر، از موادی با کیفیت برای طراحی استفاده می کند تا در دراز مدت، هیچ قسمتی از استخر دچار خرابی نشود. همه این موارد، دست به دست هم می دهند و هزینه ساخت استخر توسط شرکت متخصص ارزان تر به حساب می آید.

گروه استخرسازان ممارت با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت استخر، هم اکنون انواع استخر را به صورت صفر تا صد در تمامی ایران با بهترین قیمت و کیفیت ممکن طراحی می کند جهت ارتباط با مشاورین ممارت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم ویژگی های بهترین شرکت ساخت استخر را مورد بررسی قرار دهیم تا هر زمانی که قصد ساخت استخر داشته باشید بتوانید بهترین شرکت را در میان شرکت های مختلف انتخاب کنید و پروژه خود را با اطمینان بیشتر به آن بسپارید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


ساخت استخر روی زمین
ساخت استخر در حیاط
موتور خانه استخر
بهترین شرکت ساخت استخر
تجهیزات استخر در ارومیه
تجهیزات استخر در کرمانشاه