مشاوره رایگان: 09155133748

تجهیزات استخر در ارومیه

تجهیزات استخر در ارومیه

تجهیزات استخر در ارومیه

5/5 - (1 امتیاز)
تجهیزات استخر در ارومیه موضوع مورد بحث این مقاله برای شما عزیزان در ارومیه است پس برای اطلاعات بیشتر تا انتها همراه باشید. انواع سیستم های الکتریکی، مکانیکی و لوله کشی در دسته تجهیزات استخر قرار می گیرند که برای نگه داری و راه اندازی استخر مورد استفاده قرار می گیرند. لطفاً تا انتها با ما باشید و با انواع تجهیزات برای استخر و نحوه ی خرید تجهیزات استخر در ارومیه آشنا شوید.

انواع تجهیزات استخر در ارومیه

انواع تجهیزات استخر در ارومیه-ممارت

تجهیزات استخر شامل طیف گسترده ای از لوازم مورد استفاده در استخر است که در پایین تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم.

پمپ تصفیه استخر

پمپ یکی از تجهیزات اصلی استخر است که مکش بسیار بالایی دارد و بدون ایجاد سر و صدا به راحتی آب را از داخل استخر خارج می کند و آن را به صورت تصفیه شده به استخر برمی گرداند و از این پمپ در استخر های خانگی و غیره استفاده می شود.

فیلتر تصفیه استخر و جکوزی

فیلتر تصفیه آب با جدا نمودن ذرات ریز و معلق موجود در آب و از بین بردن باکتری های داخل آن باعث تمیز و شفاف بودن آب می شود.

لوله و اتصالات استخر

یکی از کاربردی ترین قطعات در ساخت استخر، لوله و اتصالات است. لوله های به کار رفته در استخر باید در برابر خوردگی مقاوم باشند و در معرض نشتی قرار نگیرند. لوله UPVC یکی از لوله های رایج در ساخت استخر است زیرا این لوله بدون مزه و بدون بو است و انتخاب مناسبی برای انتقال آب اشامیدنی است.

شیرآلات استخر

یکی دیگر از تجهیزات ضروری استخر، شیرآلات است. شیرآلات استخر معمولا از جنس یو پی وی سی است زیرا به راحتی باز و بسته می شود و در برابر مواد شیمیایی و دمای زیاد بسیار مقاوم است.

تجهیزات ضد عفونی استخر

برای ضد عفونی و از بین بردن عوامل بیماری زا و جلوگیری از رشد و تکثیر آن بعد از عمل فیلتر و حذف مواد جامد داخل آب استخر از کلرزن های نقطه ای، کلرزن خطی، قرص کلر و غیره استفاده می شود.

پکیج گرمایشی و دیگ و مشعل

یکی دیگر از تجهیزات ضروری استخر پکیج گرمایشی است. آب سرد داخل استخر زیاد کاربرد ندارد و به دیگ و مشعل برای گرم کردن آب داخل استخر و متعادل کردن هوای محیط آن نیاز است.

ایرجت و سرجت

ایرجت و سرجت دو قطعه ضروری استخر است که جنس آن ها از برنج و پلاستیک می باشد که در بدنه جکوزی و در آخر مسیر لوله های متصل به پمپ نصب می شوند.

لوازم و تجهیزات استخر در ارومیه

تجهیزات برای ساخت استخر شامل دو دسته تجهیزات اصلی استخر و تجهیزات لوازم جانبی استخر است. دسته ی اصلی ابزارهای ضروری برای ساخت استخر است؛ دسته ی جانبی بنابر کارکرد استخر و سلیقه فرد خریداری می شود که در ادامه تعدادی از آن ها را نام می بریم.

گریل

گریل قطعات پلاستیکی است که روی کانال کنار استخر قرار می گیرد و کار آن جمع آوری آب های بیرون ریخته از استخر و ارسال آن به تصفیه خانه است و بعد از تصفیه آب مجدد به استخر باز می گردد. موج ساز موج ساز در بدنه استخر تعبیه شده است و موج های منظم و هماهنگی را به آب استخر می دهد که جلوه ی ویژه، زیبا و خاصی دارد.

پرده آب

پرده آب در مجاور استخر نصب می شود که جلوه ای بسیار زیبا مثل پرده ای عریض یا آبشار دارد و با صدایی دلنشین آب را به داخل استخر و سمت پایین پرتاب می کند.

کفشور استخر و جکوزی

خرید کفشور استخر و جکوزی برای راه اندازی و ساخت استخر بسیار اهمیت دارد. طراحی آن به شکل گرد یا مربع است و در کف استخر نصب می گردد. کار کفشور جلوگیری از ورود قطعات سنگ، زباله و غیره به مسیر لوله کشی و تصفیه خانه است.

چراغ استخر و جکوزی

برای ایجاد جلوه های نوری و نور افشانی در کاسه استخر و جکوزی از چراغ های مخصوص استفاده می کنند که تنوع زیادی در جنس، رنگ و ابعاد تولید دارند و برای شب بسیار زیبا و تاثیر گذار است به طوریکه روشنایی بی نظیری به استخر می دهد.

اسکیمر

محل نصب اسکیمر در قسمت بالای دیواره استخر است و آب از آن جا به سمت تصفیه خانه می رود و تمام اشغال های شناور روی آب مثل برگ و غیره در مسیر تصفیه با استفاده از اسکیمر پاکسازی و برداشته می شود. جنس اسکیمر از پلاستیک مقاوم یا استیل است.

نردبان استخر

برای داخل و خارج شدن شناگر در استخر، نردبان استخر را نصب می کنند و به یقین می توان گفت داشتن پله ی استخری از ویژگی های بارز یک استخر است. جنس نردبان از استیل یا پلاستیک مقاوم است.

تخته پرش ( دایو )

تخته پرش در استخرهای حیاط خانه به عنوان یک ویژگی تفریحی لذت بخش عمل می کند و به علت فنر مرغوب استفاده شده در ساخت آن کیفیت شیرجه شناگر بالا می رود و باعث افزایش هیجان و شادی می شود‌.

تخت کنار استخر

برای آفتاب گیری، استراحت و رفع خستگی در مجاور استخر و جکوزی از تخت یا صندلی استفاده می کنند که از جنس های مختلفی از قبیل: ترکیب چوب و پلاستیک، آلومینیوم و استیل ساخته می شود.

نکات ایمنی در استفاده از تجهیزات استخر

  • استفاده از با کیفیت ترین و بادوام ترین محصولات؛
  • استفاده از تجهیزات سازگار با محیط مانند پمپ و فیلتر های کم مصرف؛
  • استفاده از کمک های اولیه و تجهیزات نجات مثل بادکنک، چتر، طناب.

قیمت تجهیزات استخر در ارومیه

قیمت تجهیزات استخر در ارومیه بستگی به کیفیت، برند و ویژگی های تکنولوژیکی آن دارد، هر اندازه تجهیزات استخر مستحکم و با کیفیت تر باشد مسلماً قیمت بالاتری دارد. خرید تجهیزات باکیفیت باعث حفظ استانداردهای ایمنی می شود و با گذشت زمان هزینه ی زیادی برای نگه داری و تعمیر تجهیزات صرف نمی شود. با خرید تجهیرات استخر در ارومیه به صورت آنلاین یا برقراری تماس تلفنی با فروشگاه ما در وقت و پرداخت هزینه اضافی صرفه جویی می شود زیرا ممارت با تضمین کیفیت کالا، بهترین و با دوام ترین تجهیزات و لوازم جانبی استخر را با قیمت بسیار منصفانه، رقابتی و تخفیف دار در مدت زمان اندکی و به صورت فوری برای شما ارسال می کند.

فروش تجهیزات استخر در ارومیه

ساکنان گرامی شهر ارومیه در صورت نیاز به خرید تجهیزات استخر در ارومیه به ساده ترین روش ممکن، بدون نیاز به حضور در فروشگاه ما از طریق تماس تلفنی یا ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانند خرید خود را انجام دهند. انواع مختلف تجهیزات استخر در مشهد با کیفیت درجه یک و جنس ضد زنگ موجود می باشد که ممارت با ارسال فوری به ارومیه و تضمین کیفیت و سلامت کالا ها شما را مشتری همیشگی نگه خواهد داشت. ساکنان عزیز شهر ارومیه که دنبال خرید تجهیزات استخر از فروشگاهی مطمئن میباشند، بدون تشویش و دل نگرانی از کیفیت تجهیزات و لوازم جانبی استخر آن را سفارش دهید زیرا فروشگاه ما در کنار ارائه محصولات با کیفیت، ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش دارد و همیشه راضی نگه داشتن مشتری در اولویت ممارت است.

جمع بندی

تجهیزات برای استخر شامل طیف گسترده ای از لوازم مورد استفاده در استخر است که به دو گروه تجهیزات اصلی استخر و لوازم جانبی استخر تقسیم می شود؛ گروه اول ابزارهای ضروری و اصلی برای ساخت استخر است مثل: فیلتر تصفیه، پمپ تصفیه آب، لوله و اتصالات، مبدل حرارتی و غیره. دسته ی دوم بر اساس کارکرد استخر و سلیقه فرد انتخاب و خریداری می شود مثل: اسکیمر استخر، نردبان استخر، آبنمی استخر، گریل، نردبان استخر و غیره. کلیدی ترین جزء برای ارائه یک محیط شنای سالم، حفظ بهداشت استخر است بنابراین سعی شود با استفاده مناسب از تجهیزات تمیزکاری، آب سالم و عاری از هرگونه میکروب و عوامل بیماری زا داخل استخر داشته باشید. ممارت با تضمین کیفیت کالا و خدمات پس از فروش، بادوام ترین تجهیزات را با کمترین سود دریافتی و قیمت بسیار منصفانه و رقابتی به ارومیه و تمام نقاط ایران ارسال می کند و در صورت هر گونه پرسش با مشاوره های متخصص ما تماس برقرار نمایید، کادر مجرب به صورت رایگان آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما عزیزان می باشند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


ساخت استخر روی زمین
ساخت استخر در حیاط
موتور خانه استخر
بهترین شرکت ساخت استخر
تجهیزات استخر در ارومیه
تجهیزات استخر در کرمانشاه